fredag 25. desember 2009

Julekoz!

Julaften var utrolig koselig. Var hjemme hos mine foreldre hvor mormor og morfar også var, noe som var veldig koselig! Julematen var så sykt god, spesiellt ettersom at jeg ikke hadde spist noe hele dagen!


Jeg fikk:


gavekort på H&M: 1200,-


Gacekort på IKEA: 1200.-


Et tacosett som er drittfint


Karaffel sett med 4 glass som og er sykt fint


Nattbukse


Stort skjerf


Mikrobølgovn <3


To Be boksere


Head and shoulder shampo... ikke spør!


Håndkle


Hårføner


Sokker


og litt annet stæsh som jeg ikke kommer på nå!





Til mamma og pappa ga jeg et familiebilde som jeg hadde malt selv. Noe som mamma ble kjempe glad for!


I sånn 00.30 tiden tok jeg taxi til byn og til leiligheten min hvor det var julenachspiel og jeg serverte rødvin, kaffe & bailys, øl og cider. De som tok turen der var Iris, Rikke, Mads og Hannah, og vi hadde det kjempe koselig. Jeg ble STUPFULL og måtte legge meg i sånn 5-6 tiden! husker svært lite av slutten av kvelden! Men alt i alt, en strålende jul!

Dette er bilde jeg malte til mamma og pappa!

2 kommentarer:

  1. Bildet ble jo dritfint! Synd jeg ikke rakk nachpielet, men når du satt i taxien, var vi bare halvveis i gavene.. Too many people with too slow hands.. You know. HAHA

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :)
    Wow, da brukte dere SYKT lang tid! Du skulle vært på nachet, var drit kos, til tross for at jeg ble dritings!
    Julaften <3

    SvarSlett